Home Forums Hulpmiddelen Accu Check Mobile

Accu Check Mobile

Onlangs heb ik een nieuwe Accu Check Mobile meter gekregen omdat de oude echt aan vervanging toe was. Deze had ik al sinds 2009. Een 6 jaar geleden was deze al vervangen door een nieuwere type, alleen deed deze het niet goed. Gaf bijvoorbeeld geen geluidssignalen terwijl deze wel ingeschakeld stond.

Nu overkwam mij het wel eens dat bij de oude meter de foutmelding ‘cassette defect’ kreeg. Klepje dicht, meter uit en opnieuw proberen en hij deed het weer. Ook kreeg ik heel vaak de error E3. Een beetje onverklaarbaar allemaal. De handleiding zegt ook bar weinig over deze error.

Nu met de nieuwe meter heb ik om de haverklap problemen met cassettes die defect zouden zijn. Berichten over de batterij die net nieuw is leeg zou zijn en testen die spontaan worden afgekeurd. Zijn er meer mensen met recent geleverde meters die hetzelfde overkomt? Serienummer van mijn meter: U1048366** (volledige nummer nooit vermelden!!)

  • Contact opnemen met Roche en vraag om een andere.

  • Inderdaad, zou ik ook doen. Kost de verzekeraar genoeg, mag Roche lekker oplossen zou ik zeggen. Maar is wel irritant voor je…

Wil je reageren op dit bericht, dan moet je ingelogd zijn met je account.