Leveringsproblemen FreeStyleLibre 2 via Abbott zelf?
Ik heb geen indicatie om de FSL vergoed te krijgen (D2), dus als ik de FSL wil gebruiken ben ik veroordeeld tot rechtstreeks kopen bij Abbott. Je zou denken dat de fabrikant z’n spullen op order zou hebben. Niets is minder waar.
Op 11 mei besteld, maar tot op heden heb ik niks ontvangen. Wat zeg ik: er is nog niks verzonden. Abbott gebeld, maar verder dan hun schouders ophalen “pech gehad, gewoon wachten, we hebben geen T&T dus we weten niet waar het is” komen die lui niet.
Normaal bij dergelijke slechte service zou ik zeggen: ik stap naar een ander. Maar helaas is dit het enige apparaatje dat ik nog een beetje (af en toe) zelf op kan hoesten.
Ik snap dat ik verwend ben in de IT met alles dat vandaag besteld-morgen in huis is. Dat hoeft voor mij niet, ik kan plannen. Maar dit valt niet te plannen, want ik weet nu niet wanneer het komt en óf het uberhaupt nog komt. Voor deze ellende mogen ze wel de FSL3 aan mij leveren ipv de 2 ;-) Want die weigeren ze los te verkopen in Nederland.
Vingers weer kapot gaan prikken is eigenlijk geen goede optie voor mij (violist/pianist met gevoelige vingertjes). Maar ja, ik moet toch iets.
-
(En chipproblemen begrijp ik ook, echt waar. Maar communiceer dat dan!)
-
Op marktplaats worden er redelijk wat aangeboden, maar ik heb er geen ervaring mee. Heb je van Abbott wel je geld teruggekregen?
-
Oh, Marktplaats is een goede! Daar ga ik zeker kijken.
Geld terug: Nee, nog niet. Toevallig (en ik geloof echt wel dat het echt toeval is) kreeg ik gisteravond laat een mail met de verzendbevestiging. Ik ga het nog heel even afwachten. Maar ik ben echt ontevreden over de communicatie van dit bedrijf.