Home Forums Behandelaren Meld je leveringsproblemen Abbott/Freestyle Libre

Meld je leveringsproblemen Abbott/Freestyle Libre

We verzamelen de klachten over de leveringsproblemen met de Freestyle Libre van Abbott.
Meld je problemen vooral zodat DVN daarmee verder kan. Wij verzamelen de klachten en gaan hierover (opnieuw) in gesprek met Abbott: Lees meer en meld via deze link.

UPDATE 2-5-2019: De leveringsproblemen lijken voorbij, ook zijn de beperkingen in het aantal sensoren opgeheven. Nieuwe gebruikers kunnen zich gewoon aanmelden in de FSL-webshop, zonder dat er een wachtlijst is. Lees meer in dit nieuwsbericht op DVN.nl.

    • mack

    Ik heb zojuist een verzendbevestiging ontvangen. Had op 12 juli besteld. Nu nog wachten op het mailtje van DPD wanneer ze komen. Mijn sensor loopt morgen om 15.09 af! Ik wil níet meer ‘ouderwets’ gaan prikken! Ik kan alleen maar hopen dat ze morgen komen!!!!!!

    • Momo

    Mijn bestelling heeft nu de status ‘picked’, er lijkt weer beweging in te komen bij Abbott …

    Fingers crossed!!

  • 11/7 besteld,
    status verscheept,
    Verwachte levertijd: 1 aug 2018.

    Als het mee zit net voor mijn vakantie binnen :)

    • Liv1

    Bij mij ook, 10 juli besteld en vannacht mail dat het verscheept is, ook met leverdatum 1 aug.

    Fingers crossed dat het deze week binnen komt!

    • Momo

    Status nu ook ‘Verscheept’, nog geen leverdatum …

    • Milly

    Ook bij mij staat er op de mail dat ze verscheept zijn, 22 juli besteld. Er staat nog geen verwachte leverdatum bij.

  • 30 juli bestelling gedaan.
    Vanmorgen mail dat ze verscheept zijn.

    Het lijkt erop alsof ze de productie hebben kunnen verhogen.

    • Momo

    Zijn er wel al mensen die hun bestelling daadwerkelijk hebben ontvangen?

    • Ben42

    Ja Gisteren, 1 augustus 2018 een bestelling ontvangen.
    Ben

  • Gisteren heb ik met de klantenservice gebeld over een sensor die er na een paar uur afgevallen was (wordt zonder problemen vervangen overigens) en degene die ik sprak zei dat vanaf deze week de leveringen weer zoals normaal zouden moeten verlopen, d.w.z. na bestelling/melding ongeveer 5 werkdagen wachten.

    • Ben42

    De beperkingen zijn nog steeds van toepassing zie de site. Dit ter informatie,
    Ben

    De melding op de site :
    BELANGRIJKE INFORMATIE:
    Vanwege de enorme vraag naar het FreeStyle Libre systeem sluiten wij tijdelijk de webshop voor nieuwe klanten.

    Voor alle klanten voeren wij een tijdelijke limiet van twee sensoren per bestelling om de 25 dagen in. Als blijk van onze waardering voor uw begrip in deze periode, bieden wij u graag gratis verzending van bestellingen aan tot de vertragingen zijn weggewerkt. Kom over 25 dagen terug om uw volgende bestelling te plaatsen. Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening.

    • mack

    Ook ik heb ze gisteren ontvangen! Net op tijd voor mijn sensor afliep! Ik ben absoluut niet blij met dit gestress!

    • Liv1

    Ik heb ook gisteren 2 sensors ontvangen, had 10 juli besteld.

    • Momo

    Joepie, ook ik ben weer ‘online’!

    En nu maar hopen dat ze de situatie beter onder controle krijgen!

    • mike

    Vandaag weer eens tevergeefs gewacht op de bezorger van DPD, donderdag zouden ze thuis leveren, maar aangezien ik op vakantie ben op de Veluwe, heb ik de bezorging om kunnen zetten die dag op m’n vakantieadres, maar dan werd het wel vrijdag pas bezorgd, geen probleem, dat snap ik nog.
    Vrijdag dus maar afwachten, maar geen bezorger te zien, wel een verstoring van de DPD site, 3 uur na de tijd dat geleverd zou worden even gebeld en ze konden niet zien wat er fout was gegaan, maar ze gingen het nog eens proberen.
    Vandaag duf maar even afwachten, de App in de gaten houden en toen er nog 0 bezorging en voor mij waren even rustig naar de receptie gelopen om vervolgens te zien dat de bezorging wederom niet gelukt was omdat de bezorger blijkbaar weigerde om even 17 km om te rijden omdat hij smorgens langs mijn adres was gereden, ondanks dat ik al had aangegeven dat dat handiger was ivm de omleiding als hij van de andere kant af kwam.
    Even woest geworden over de foon en nu toch nog een laatste afleverpoging afgesproken voor morgen in de hoop dat het dan wel goed zal gaan, zo niet dan blijf ik niet meer aardig over de foon 😉

    • mack

    Afgelopen dinsdag nieuwe sensors besteld en gisteravond al een verzendbevestiging gekregen. Nog geen mailtje van DPD, maar misschien morgen! Het lijkt erop dat de ellende voorbij is!

    • Ben42

    Mack schreef:
    ‘Het lijkt erop dat de ellende voorbij is!’

    Op de site staan nog steeds dezelfde leverbeperkingen.

    Ben

  • Het lijkt er op dat Abbott nu redelijk snel de 2 sensoren die je nu maximaal kunt bestellen kan leveren. Afgelopen zondag 2 sensoren besteld en ze worden vandaag met DPD geleverd = levering op de 3de werkdag. Zo snel heb ik ze nog nooit gehad.

  • Zaterdag besteld vandaag geleverd dat is snel!!!

    MARCO

    • mack

    3-9-2018 besteld en vandaag een mailtje gekregen dat er weer leveringsproblemen zijn!!!
    Met alle excuses voor het ongemak, maar weer door de wereldwijde toename van de vraag lukt het niet om op tijd te leveren. Mijn bestelling staat op ‘on hold’ en zodra ze kunnen verzenden krijg ik daarvan bericht. Ze hopen binnen 3 weken!!!
    Begint het weer van voor af aan?

Wil je reageren op dit bericht, dan moet je ingelogd zijn met je account.