Home Forums Hulpmiddelen Kaleido gebruikerservaring Reageer op: Kaleido gebruikerservaring

  • Ludy

Spreek ik volledig tegen, op het moment dat ik in het ziekenhuis lag was mijn voorraad op orde, maar Kaleido adviseerde deze niet meer te gebruiken. Dus dan heb je op dat moment niks meer. En als je nu bij Bosman besteld krijg je maar een doos!
Wat betreft lucht, zeker er zitten altijd bellen in dat is ook geen probleem, maar er ontstaan luchtbellen in de cartridge tijdens het gebruik….grote luchtbellen zijn mogelijk. En dan denk jij dat je bv nog 100 eenheden hebt en dat geeft je handset ook aan, maar dat is dan niet meer het geval.

Nogmaals, ik wens je heel veel succes maar ik heb op nog geen half jaar tijd 2x een noodkit in huis gehad omdat mijn pompen en handset niet naar behoren werkten ( geconstateerd door Kaleido, niet door de gebruiker), vervolgens software uitgewisseld omdat ik geen foutmeldingen meer kreeg.En geen verkeerd woord over de mensen die je proberen te helpen bij Kaleido, in tegendeel. Maar voor mij is het momenteel in zijn geheel en onbetrouwbaar product.

En wat betreft het rantsoen van Omnipod,als jij niet meer als 65 eenheden per 24 uur gebruikt en dit over drie dagen kom je niet in de problemen. Nu stop de Kaleido ook naar drie dagen en dan zit er in mijn geval soms nog 70 eenheden in, dit gaat dan ook de vuilnisbak in. Ik wil dit geen rantsoen noemen van de Omnipod, maar een voorwaarde om die pomp te kiezen al dan niet.

Maar ik had eigenlijk gehoopt dat de moderator ook zou reageren, maar dat komt misschien nog.